Vraag nu een offerte aan! 


Bel 020 - 636 6634

Vraag nu een offerte aan! 


Bel 020 - 636 6634

Vraag nu een offerte aan! 


Bel 020 - 636 6634

 

 

Kwaliteit en Veiligheid

Bimal Schoonmaakdiensten staat voor kwaliteit

De kwaliteit en continuïteit van de door ons geleverde diensten waarborgen wij door:

    • Frequente kwaliteitscontroles en contacten met de opdrachtgever
    • Korte communicatielijnen en goede bereikbaarheid (24 uur per dag)
    • Werken met milieuvriendelijke reinigingsmiddelen met Europees Ecolabel
  • ISO certificering 9001:2008

 

ISO 9001:2008 Normering

Het kwaliteitsmanagement systeem van Bimal BV Schoonmaakdiensten is goed gekeurd door Lloyd’s Register Quality Assurance volgens de volgende kwaliteitsmanagement systeemnormen ISO 9001:2008.

De normering is van toepassing op het totale schoonmaakonderhoud en glasbewassing voor bedrijven en instellingen, en voor zowel profit als non-profit organisaties.

 

 

 

Milieuvriendelijke producten

Aan reinigingsmiddelen worden hoge en zeer diverse eisen gesteld, zeker op de professionele markt. Op veel plaatsen is het belangrijk dat aan milieu wordt gedacht of de milieuwetgeving wordt gevolgd. De Ecologische schoonmaakmiddelen die Bimal BV Schoonmaakdiensten levert, kunnen de oplossing zijn voor duurzamer schoonmaken.
Reinigingsmiddelen met Europees Ecolabel Natuurlijk is de eerste vereiste dat het gebruikte schoonmaakmiddel daadwerkelijk schoonmaakt. Omdat ook de zorg voor het milieu en daarmee de biologische afbreekbaarheid van een product belangrijk zijn, levert Exclusiva een complete lijn producten met Europees Ecolabel en het EMAS certificaat. De lijn ecologische reinigingsmiddelen bestaat voornamelijk uit de Greencare reinigingsmiddelen van Tana Professional en de Ecolabel producten van Kiehl.

De reinigingsmiddelen met het Europees Ecolabel zijn onder andere:
Bimal schoonmaakdiensten werkt met Alkastar

  • Sanitairreinigers met een ontkalkende werking
  • Sanitairreinigers met een ontvettende werking
  • Vloerreinigers met verzorgende bestandelen geschikt voor gebruik in schrobautomaat
  • Interieurreinigers met alcohol voor een schoon en streeploos resultaat
  • Glasreiniger in handige sprayflacon klaar voor gebruik
  • Alles reiniger voor gevoelige oppervlakken
  • Vloerstripper ammoniak vrij voor het verwijderen van oude was lagen
  • Vloerwas met een zijdeglans
  • Voor meer informatie over Kiehl producten, bezoek ook de pagina Kiehl reinigingsmiddelen.

 

 

 

 

 

Kwaliteitsbewaking

Kwaliteitsbewaking van onze eigen organisatie

De kwaliteitsbewaking van onze eigen organisatie wordt niet alleen bepaald door de uitvoering van de schoonmaakwerkzaamheden, maar ook door vele niet- schoonmaak- technische aspecten t.w.: de organisatorische kwaliteit, (korte) communicatie, service en klachtenafhandeling. 

Wij toetsen dit als volgt.:

  • Het regelmatige overleg met onze opdrachtgevers over de wijze waarom wij als bedrijf de werkzaamheden uit de schoonmaakovereenkomst uitvoeren.
  • De waarderingsrapporten zoals die door onze opdrachtgevers over Bimal BV Schoonmaakdiensten worden ingevuld.
  • Onze organisatie wordt minimaal jaarlijks beoordeeld door de deskundigen van Lloyd’s Register Quality Assurance waarbij wordt vastgesteld of wij als organisatie nog steeds voldoen aan de kwaliteitsvoorwaarden zoals omschreven in de ISO 9001:2008.

Bimal schoonmaakdiensten voldoet aan strenge kwaliteitsnormen zoals ISO 9001

 

Informatie over onze communicatie

Er is dagelijkse communicatie mogelijk tussen onze organisatie en onze opdrachtgevers. Dit kan met behulp van een logboek dat op onze objecten aanwezig zijn en met name werkt een logboek als communicatiemiddel tussen onze opdrachtgevers en de schoonmakers. Uiteraard zijn wij ook per telefoon en e-mail bereikbaar van 6.30 uur tot 22.00 uur. Voor calamiteiten zijn wij 24 uur per dag telefonisch bereikbaar.

 

Periodieke communicatie d.m.v. bezoek van onze rayonleiding

Doel van de bezoeken van onze rayonleiding zal onder meer zijn:

  • Het uitvoeren van kwaliteitsbeoordeling van uitgevoerd schoonmaakwerk.
  • Doornemen van bijzonderheden met de opdrachtgever en/of de schoonmaakmedewerkers van Bimal BV Schoonmaakdiensten.
  • Het opstellen van aanbevelingen met betrekking tot de uitvoering van het schoonmaakwerk om zodoende te komen tot een hogere efficiëntie en betere kwaliteit. Het doornemen van het logboek en het zodanig initiëren van vereiste maatregelen. Periodieke communicatie d.m.v. waarderingsrapport
  • Wij vragen de klant twee keer per jaar om ons een rapportcijfer te geven:
  • U wordt gevraagd een formulier in te vullen waarin u ons beoordeeld.

Aan de hand hiervan kunnen wij onze dienstverlening eventueel bijstellen en optimaliseren.

Informatie over onze klachtenafhandeling

Mocht er ondanks alle voorzorgsmaatregelen toch een klacht voorkomen dan wordt deze als volgt behandeld: Elke klacht wordt schriftelijk geregistreerd. Vervolgens wordt er direct actie ondernomen om de klacht te verhelpen. De klant hoort direct hoe en wanneer de klacht wordt verholpen. Nadien wordt geïnformeerd of de klacht naar tevredenheid is afgehandeld. De klachten worden achteraf geanalyseerd om hier in de toekomst lering uit te trekken.